söndag 30 januari 2011

Fullspäckad helg

Jag har fått lite påbackning angående min blogg. Den uppdateras lite för sällan tycker vissa... Jag tar åt mig den kritiken med glädje, jag trodde nämligen inte att andra var så intresserade. Men jag ska rycka upp mig minsann!

Igår ringde de från Ica Kvantum i Kvissle och sa att barnen vunnit biobiljetter till förhandsvisningen av nya Disney-filmen Trassel. Så idag har vi varit och sett den. Den var jättebra, det tyckte vi allihopa (till och med Åke, fastän det inte var en 80-tals-B-film med tråkig humor!). Så TACK för det Göran Grundström!
Sedan har vi varit på 8-årskalas hos Andréa Så idag har det blivit mycket godsaker. Inte för mig dock, jag har haft en karaktär som heter duga! Tog bara en liten bit tårta på kalaset. Annars så är jag faktiskt inte alls sugen på godis och kakor, och det är så skööönt!

En fullspäckad helg alltså. Trevligt! Elvira tycker att det varit världens bästa helg.
Tyvärr blir det ofta så då man bara är ledig varannan helg, att de lediga helger man har är redan uppbokade med diverse aktiviteter. Allt roligt på en gång liksom. Ingen dötid för återhämtning, vilket man kan behöva lite då och då.
Nästa helg bär det av med kören till Hallsberg och Gävle, och de två följande helgerna efter det blir det till att jobba... Tur att jag är ledig tisdag till fredag nu till veckan!

3 kommentarer:

Ann-Sofi E sa...

Vad roligt med uppdateringar så ofta hi hi.... Själv har jag varit seg idag och inte uppdaterat. Jobbat natten och sovit så det har inte hänt så mycket hos mig. Här är adressen till min blogg: hemmahosannsofi.blogg.se
Välkommen!

Anonym sa...

skpj med tätare uppdates :-)

Anna, you know....

Anonym sa...

skpj=skoj