måndag 10 januari 2011

På gång igen!

Årets första träningspass är avklarat. Har haft ett uppehåll nu på tre veckor, och det brukar alltid kännas så gruvsamt att komma igång igen. Men det gick rätt så bra. Så nu beräknar jag mig som "igång" igen.
Jag har sagt upp mitt medlemskap i Viktväktarna för att prova något annat en stund. Jag blir så hiskeligt less på att räkna dessa points, så jag måste ha ett break. Nu blir det LCHF/GI ett tag framöver, och det känns lite nytt och spännande. Ständigt dessa dieter... Ja, ja, det är 12 kilo kvar, det ska jag fixa!
Skola och dagis har börjat igen, och barnen är nöjda, om än lite trötta, efter dagen.
Efter arbetshelg med efterföljande arbetsmåndag ska jag nu slänga mig i soffan med ett gäng inredningstidningar, vem vet, man kanske får några idéer...

Inga kommentarer: