lördag 19 mars 2011

Biobesök

Igår kväll satt mamma och pappa barnvakt hemma hos oss, och jag och Åke var på bio. Det var väldigt länge sedan. Kommer inte ens ihåg då det var senast. Jag gav honom bl a ett biobesök i födelsedagspresent (24 september...) och han skulle få välja film. Så igår blev det av. Han valde "True Grit". Jag hade inga höga förväntningar (jag har ju kommenterat hans filmsmak förut vill jag minnas), och det var tur. Jag höll på att somna flera gånger, filmen var verkligen jättedålig! Det tyckte även Åke, vilket var synd då det ändå var hans tur att bestämma. Men, men, det var roligt att komma ut i alla fall. Hoppas bara att det inte dröjer lika länge till nästa gång.
Den här helgen är det jobbarhelg. Håller tummarna för att den blir bättre än förra...

Inga kommentarer: