onsdag 2 mars 2011

Going Bananas!

Herreguuud! Vi har alldeles för mycket saker, överallt! Jag blir tokig, det är överfullt i alla skåp och alla lådor. Varför är det så svårt (för vissa) att slänga grejor?
Jag har gjort ett ryck och försökt röja, men jag kommer att fortsätta med att slänga så fort jag blir ensam hemma...
Vi har lite sjukstuga här hemma, Alma har haft magsjuka som övergått i förkylning och feber. Vi andra håller tummarna för att vi ska klara oss. Åke har varit hemma och "vabbat" samtidigt som han jagat Majken som kommit på att det är helt otroligt roligt att klättra på allt som går att klättra på. Han så lite trött ut idag då jag kom hem från jobbet.
Igår hade vi hockeykväll med jobbet. Vi åt middag hemma hos Sandra i Fagervik, och såg sedan matchen Timrå-HV71 som Timrå lyckades vinna! Vi hade så trevligt! Det har vi alltid då vi är ute tillsammans :-)
Nu ska jag krascha i sängen med nya Damernas värld. Go´natt!

Inga kommentarer: