torsdag 17 mars 2011

Ensam

Nu sitter jag här, alldeles ensam hemma. Ibland så längtar jag så efter att få vara just helt ensam, och det är riktigt skönt, en stund. För just nu känns det mest konstigt faktiskt.

Jag har lämnat barnen på dagis, och skola. Majken var lite ledsen då jag åkte, och då gör det ont i mamma-hjärtat, men de har inte ringt från dagis ännu, så jag antar att det går bra.

Jag tog tummen ur röven och passade på att beställa lite kort som ska in i album. Det var ett tag sedan sist, närmare bestämt sedan förra hösten... Det blev inte mindre än 400 kort! Hoppas nu bara att tummen inte åker tillbaka dit in så att jag får in dem alla i albumen också.

Igår drog det äntligen igång igen: Greys Anatomy. Lovely! Så mina härliga tv-kvällar är tillbaka. Hädan efter är det jag och Dr Shepherd på onsdagar ;-)

Nu tror jag att jag ska krypa ner under en filt och läsa "Matrevolutionen", en väldigt intressant bok som alla borde läsa!




1 kommentar:

Mor sa...

Vad det låter fridfullt :-). Njuuut av lugnet och ron som är så välbehövlig. Hoppas att det gått brra för lillgumman också.