onsdag 17 augusti 2011

Harmoni för tillfället :-)

Jag har haft två lediga härliga dagar. Nja, gårdagen kanske inte var så härlig, det regnade och jag städade (vilket fortfarande är det tråkigaste jag vet), men nu är det rent och fint på nedervåningen i alla fall. Övervåningen blir en annan regnig dags sysselsättning. Man kan ju inte ha hur tråkigt som helst på en ledig dag!
Kören startade igår, och det kändes roligt! Jag var lite trött och less på sjungandet i våras, men nu var det rätt så kul igen :-)

Idag har jag varit till stan och gått och kikat lite för mig själv. Handlade inget, men det var ganska trevligt att gå och kika i lugn och ro. Har också hunnit med en promenad i ett sensommar vackert Juniskär innan jag hämtade barnen. Jag tänker nästan alltid på det när jag är ute och går, det är så fint här i Juniskär, året om!
För tillfället sitter jag med en kopp kaffe och håller andan, för Alma och Elvira leker med klippdockor tillsammans, och är jättesnälla med varandra. Härligt att se att de tycker om varandra ibland.

Inga kommentarer: