måndag 29 augusti 2011

Ibland förvånar man sig själv!

Efter en hektisk dag på jobbet och en promenad (då jag förvånade mig själv genom att börja springa, varvade sedan jogging och promenad i 6 km. Inte illa, det kan hända att jag gör om det :-) ska jag nu göra mig lite te och sätta mig i soffan och slappa. Jag hoppade aldrig upp på crosstrainern igår, jo jag hoppade upp, men då jag kände efter hur trött jag var och hoppade jag ner igen. Det blev soffan då med och en tidig påhälsning av John Blund. Misstänker att han även står i hallen och lurar i nuläget...
Nej, slut på svammel. Imorgon ska jag och Eva gå på stan, det ska bli roligt!

1 kommentar:

Ann-Sofi Engström sa...

Ja visst förvånar man sig själv ibland, jag trodde inte att jag kunde springa. Det har alltid tagit stopp och känts som om man inte kan andas. Men nu springer jag 4 - 5 km utan problem. Sååå härligt och man laddar sina batterier och rensar hjärnan. Kram på dig.