torsdag 11 augusti 2011

Snart är det vardag igen

Det blev inte så att vi hittade på något särskilt igår jag och mina hemmavarande döttrar. Vi hade det mysigt i alla fall, men vi får ha det där lilla extra innestående till en annan gång.
Det hade gått så bra igår för Åke och Alma, jag fick hem en kvittrande glad liten unge :-)

Idag har vi varit och hälsat på, en snabb sväng, på dagis med Majken. Hon har ju varit ledig så länge och ska börja på ny avdelning, så jag tänkte att hon bara skulle bli lite påmind om det eftersom det är dags att börja på måndag igen.

Jag ser fram emot att börja jobba, men ändå gruvar jag mig lite. Det ska man väl kanske. Men lika härligt som det är då sommaren och semestrarna kommer, lika skönt tycker jag att det är att få dra på sig långbyxor och återgå till vardagen. Det är som att börja om lite.

Inga kommentarer: