torsdag 15 april 2010

Huvudvärk

Idag igen... Jag har en jäkla huvudvärk som inte vill ge sig med några medel. Gjorde ett försök med en tur till stan idag för att köpa lite presenter (kalas fredag, lördag och söndag), men jag fick fara hem. Jag hann i alla fall köpa de där skorna som jag suktat efter ett tag, så något vettigt fick jag gjort!
Har vänt och vridit på resemöjligheterna, och kommit fram till att vi nog blir hemma. Tyvärr är kassan för skral för tillfället. Vi får spara lite så kanske det ser bättre ut lite senare. Får försöka komma på något annat sätt att rå om min man på. Den här veckan har vi knappt setts alls, och imorgon kväll ska jag ut med jobbet, så det kan hända att vi ses på lördag. Fy, det är så tråkigt då det blir sådana här veckor.
Sitter nu här med en nybadad bebis i famnen, å vad hon doftar härligt! Mittentjejen ligger i badet nu och stora tjejen är på simskola. (Tack kära mor för att du for och simmade med henne idag!) Åke monterar däck för fulla muggar. Jag ska försöka att få dessa damer i säng så jag kan slappa på soffan sedan...

2 kommentarer:

modern sa...

Tack för att jag fick en så mysig och rolig stund på badhuset. Ett och annat tips fick jag ju också av min störstaprinsessa ;-).

Anonym sa...

ingen idé att fara ut och resa med dessa vulkanutbrott i alla fall. kan ju tydligen pågå i åratal också. då lär man ha hunnit skrapa ihop en redig reskassa :-)

Anna