söndag 18 april 2010

Söndag

I fredags vad jag ute med jobbet på Oscar. Det var avtackning av personal som både frivilligt och ofrivilligt har lämnat MAVA. Vi åt grillbuffé som var helt otroligt god, och vi hade en väldigt trevlig kväll. Som synd är ligger man ju rejält med minus på sömnkontot, så det blev ingen sen kväll för min del. Men det var som sagt riktigt roligt! Jag har så härliga arbetskamrater, det ska bli kul att få umgås med dem snart igen.
Igår var vi till Birsta och köpte ett innertak till hallen, och nästan hela taket sitter uppe redan! Det är så skönt att det betas av lite från "Att-göra-listan" , och nu är den inte så lång längre. Det är några grejor till som ska fixas innan vi kan kalla det klart inomhus. (Sedan är det bara utsidan och gården kvar... Men det har vi bestämt oss för att skjuta på några år.)
Idag blir det kalas igen. Pappa och Anton fyller år (imorgon egentligen, men vi firar idag). 55 och 18.
Efter det blir det att ta tag i det här motionsprojektet igen, som tydligen blivit vilande... Jag har insett att jag inte hinner klart till beach 2010, (vassen har ju funkat bra i flera år tidigare) men det vore åtminstone roligt att kunna ha några av sina gamla kläder.
Annars är det "Däckdag" så vi hinner väl inte så mycket mer.

Inga kommentarer: