söndag 4 april 2010

Makeover

Ja, jag har gjort ett försök till lite "vår-makeover" hemma. Var igår på Rummet och köpte tyg till nya gardiner till matrummet hemma. Så idag har jag sytt dem, och det blev inte alls som jag tänkt mig. Ett jättefint tyg, men det passade inte riktigt i matrummet... Så då blev dem till vardagsrummet istället, och då var jag tvungen att "piffa" lite där, vilket också blev sådär.

Har förresten varit till Ikea idag också för att köpa en mörkläggande rullgardin till Majkens rum, och väl där kom vi på att vi hade en hemma. Så jag köpte lite tyg istället, som vi kan ha i hallen för att dölja värmepannan. Tyget var jättefint, men passade inte alls i hallen...

Det har alltså varit en halvdan makeover-dag kan man säga, ska sova lite på saken så kanske det ploppar upp några geniala idéer imorgon.

1 kommentar:

Modern sa...

Om det blev "sådär" hos dig så kan vi göra som vi brukar - jag tar över gardinerna!!! Jag offrar mig :-)
Modern