måndag 5 april 2010

Kalas igen

Så har kalasandet fortsatt idag. Vi har varit på middag hos Eva som fyller år idag. Vi fick kalkon och tårta. Mums bägge delarna! Det blir lite besvärligt att kombinera "det nya livet" med alla kalas, det är några kvar också... Det gäller att ha (eller skaffa sig) karaktär. Vi får väl se hur det går.
Jag har fortsatt, med inte slutfört, min makeover av vardagsrummet. Jag har sytt kuddar hela dagen, och jag tror att jag kanske håller på att få till det. Fortsättning följer imorgon, måste inhandla några smågrejor...
Annars har vi inte hunnit med så mycket mer. Åke har börjat ta fram pärlspontsväggen i trappen som fanns bakom spånplattorna som var spikade på väggen, och Alma har varit tillbaka i gamla gängor igen. Humöret har varit bättre i några dagar, men idag kan man inte kalla det för bra alls. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, ........

Inga kommentarer: