torsdag 1 april 2010

På väg till Blåkulla!


Så ändrade sig Alma imorse i sista sekunden, hon skulle vara påskkärring och ingen påskgubbe (självklart hade vi förberett för det). Och hon blev sååå fin!

Nu har vi påsk här i huset, jag har pyntat lite, så nu ska vi bara plocka undan lite så att det känns städat fastän det inte är det...


Elvira fick ett infall (hon får det ganska ofta) igår kväll efter att hon klivit ur badet att hon skulle gå ut och hämta påskris. Så hon smög ut, NAKEN, och pulsade ut i snön för att hämta riset. Och när jag kom på att hon varit ute och sa till henne att det inte var någon bra idé att gå ut naken på kvällen i djupsnön så sa hon: Du ska inte tro att du rår på mig! Jag fryser aldrig! Hm, som vanligt blev jag svarslös.

Nu ska vi åka och påska för mormor och morfar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Påska kl. 03.52=överkurs


Anna 2:a alt